Home > Social Media Everything > B2B Social Media Marketing: Zřetelné trendy růstu

B2B Social Media Marketing: Zřetelné trendy růstu

Osmdesát šest procent B2B amerických firem využívá sociální média, zatímco u B2C byznysu je to 82%. Denně ale se sociálními sítěmi aktivně pracuje 32% B2B oproti 52 procentům B2C společností.

Výdaje u B2B za interaktivní marketing se během příštích pěti let zdvojnásobí z 2,3 miliardy (2009) na 4,8 miliardy dolarů v roce 2014.

Ti, co analyzují návratnost (ROI) svých marketingových aktivit, shledávají online marketing  – ve srovnání s klasickým marketingem – mnohem efektivnější.

Kam poplynou investice v rámci online marketingu? A čím jsou tyto údaje zajímavé pro nás?

Současný trend ze Severní Ameriky velmi rychle postupuje směrem do Evropy. Jak tvrdí analytici spočnosti Gartner, rok 2011 bude pro náš kontinent bodem zlomu v této oblasti.

Everybody’s Doing It: How Marketers Are Utilizing Social Media In 2010
facebookbiz.de

 

Související články:

Sociální hodnota značky: PRINT™ Index

Super Bowl 2011: Sociální média s vůní benzínu

Social Media Marketing v roce 2010

The Conversation Prism: Květina 2.0

Facebook: Kniha, film, comics & Simpsonovi

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: