Home > Social Media Everything > Technici od Comcastu si rádi zdřímnou

Technici od Comcastu si rádi zdřímnou

Jednalo se o drobnou domácí opravu modemu. Přivolaný technik společnosti Comcast ale problém nevyřešil. Za to si neodpustil dopřát – alespoň na hodinku – šlofíka na pohovce svého zákazníka. Když firma nebyla schopná vyřešit problém do tří týdnů – na YouTube se objevuje toto video:

Poté, co video zhlédlo přes milion diváků, události dostaly spád. Firma Comcast – obří poskytovatel služeb kabelové televize a internetu, dokázala z případu briskně vyvodit nápravu. Jako jedna z prvních začala komunikovat se svými zákazníky přes Twitter a další platformy microbloggingu, např. Jaiku (služba skončila v lednu 2012) nebo FriendFeed.

Další články:

I go and destroy America

YouTube Hollywood: Video Montevideo

United Airlines: Drtiči kytar aneb souboj Davida s Goliášem

Sociální média: Víc než marketing

Socialnomics is not the comics

Worldwide Fiends: Mapy sociálních sítí

Facebook: Soukromé očko

Poručík Maury: Otec vyhledávačů a sociálních sítí

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: