Home > Seen in a Different Light > Vizuální analýza komunikace se zákazníky

Vizuální analýza komunikace se zákazníky

Automatická vizuální analýza klíčových témat komunikace se zákazníky (emaily, chaty, webové formuláře) může být podnětná zejména pro marketingové profesionály a manažery CRM.

Příklad vizuální orientace v tématech automaticky analyzovaných z historie komunikace se zákazníky.

Podobně  je možné vizualizovat i časový průběh vývoje klíčových témat.

Související články

Voyager: Cestovatel časem

TreeMap: Mapa stromu

Vizuální masáže dat

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: